این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و بازیاتو مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت معرفی شده ندارد.


یکی از واجب‌ترین نرم ‌افزارها برای هر مجموعه‌، چه فروشگاهی و چه خانگی، نرم ‌افزار حسابداری است. این نرم ‌افزار می‌بایست برای آیفون و اندروید مناسب باشد. زمانی که از نرم ‌افزار حسابداری فروشگاه استفاده می‌کنید، می‌توانید از قابلیت‌های بسیار آن بهره ببرید؛ به‌عنوان مثال این نرم‌ افزارها می‌توانند یک بررسی کلی از وضعیت را به شما ارائه دهند و در مدیریت دریافت‌ها کمک‌کننده باشند. علاوه‌بر آن نرم ‌افزار حسابداری فروشگاه می‌تواند در تعیین حقوق و دستمزد موثر واقع گردد و در مدیریت پرداخت‌ها عملکرد مناسبی داشته باشد.

نرم افزار حسابداری فروشگاه برای آیفون

ویژگی ‌های بهترین نرم ‌افزار حسابداری برای آیفون و اندروید

در هنگام استفاده از نرم ‌افزار حسابداری فروشگاه با توجه به اهمیت و حساسیت آن، لازم است تا بهترین آن را انتخاب نمایید. درواقع زمانی می‌توانید بهترین نرم ‌افزار حسابداری فروشگاه برای آیفون و اندروید را انتخاب کنید که از ویژگی‌های آن‌ها آگاهی داشته باشد. در ادامه به بهترین و موثرترین ویژگی‌های نرم‌ افزار حسابداری فروشگاه برای اندروید و آیفون اشاره می‌کنیم.

  • یکی از مهم‌ترین موضوعات کاربری ساده و استفاده آسان از این نرم است که با گرافیک مناسب خود، سهولت کارکرد را برای پرسنل امکان‌پذیر می‌کند.
  • نرم ‌افزار مورد نظر باید دارای داشبورد کامل و جامع باشد و بتواند دسترسی سریع و آسان را فراهم سازد.
  • برنامه حسابداری فروشگاه باید از قابلیت شخصی‌سازی برخوردار باشد و متناسب با نیازهای سازمان و تعداد کاربران، شخصی‌سازی شود.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع نرم ‌افزارها، قابلیت به‌روزرسانی و استفاده از خدمات پشتیبانی است.
  • در زمان انتخاب نرم‌ افزار حسابداری فروشگاهی برای آیفون و اندروید، به‌سراغ برنامه‌هایی بروید که قابلیت گسترش نرم ‌افزار و نصب ماژول‌های مختلف را دارا هستند.
  • این نرم ‌افزارها باید بتوانند تمامی فعالیت‌های مورد نیاز امور مالی را پوشش دهند.
  • امنیت بالای نرم‌ افزار یکی از مهم‌ترین موضوعات است؛ به این معنا که این برنامه‌ها باید در برابر هک شدن نیز مقاومت بالایی داشته باشند.
  • نرم ‌افزار حسابداری فروشگاه باید دارای قابلیت گزارش‌گیری با امکان تعیین سطوح دسترسی مختلف باشد. این موضوع یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع نرم ‌افزارها است.

نرم افزار حسابداری فروشگاه برای آیفون و اندروید

بررسی بهترین نرم ‌افزارهای حسابداری برای آیفون و اندروید

نرم ‌افزارهای مختلفی در زمینه حسابداری وجود دارند که هم برای آیفون و هم اندروید مناسب هستند و می‌توانند در کسب‌وکارهای خانگی نیز موثر باشند. در زمان انتخاب نرم افزار حسابداری فروشگاه شما از گزینه‌های استفاده نمایید که ویژگی‌ها و قابلیت‌های بی‌نظیری را ارائه دهند. در ادامه به بهترین نرم افزارهای حسابداری اشاره می‌کنیم.

نرم افزار رایما سافت

یکی از حرفه‌ای‌ترین نرم افزارهای حسابداری رایما است که برای افراد دارای صاحب کسب‌وکار خانگی و همچنین فروشگاهی قابلیت‌های بسیاری را ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های بسیار حائز اهمیت این نرم افزار کارکرد ساده آن بوده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی نیازهای کاربر را برطرف می‌سازد. با استفاده از نرم افزار رایما شما می‌توانید تمام اقدامات مربوط به فروش فروشگاهی اعم ‌از سفارش‌گیری، تعریف کالا، ثبت فاکتور و… را انجام دهید و شاهد عملکرد و سرعت بالای آن باشید. این نرم افزار هم نسخه تحت وب داشته و هم برای آیفون و اندروید قابل استفاده است.

از مهم‌ترین امکانات نرم افزار رایما می‌توان به ارسال لینک پرداخت، ثبت مشتری و کالا بدون محدودیت، موجودی لحظه‌ای کالا، مرجوعی فاکتور فروش و… اشاره کرد. شما می‌توانید بدون پشت سر گذاشتن مراحل پیچیده ثبت نام و دریافت درگاه پرداخت، از نرم افزار رایما بهره ببرید و کسب‌وکار خود را گسترش دهید.

نرم افزار هلو

نرم افزار هلو نیز یکی دیگر از نرم افزارهای حسابداری پرکاربرد بوده که افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. این نرم افزار حسابداری فروشگاه نیز مزایای بسیاری را ارائه می‌دهد و انعطاف‌پذیر بودن آن باعث شده تا مورد توجه قرار گیرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار هلو می‌توان به اختصاصی بودن آن برای هر صنف و شغل، اتوماتیک صادر کردن اسناد، هماهنگ بودن با قوانین دارایی و… اشاره کرد. یکی از ایرادات این نرم افزار عدم قرارگیری سرفصل‌های حسابداری طبق نظم و اصول است که برنامه‌نویسان در تلاش هستند تا این ایراد را برطرف نمایند.

نرم افزار پیوست

یکی دیگر از شرکت‌های معروف و محبوب در زمینه تولید برخی از نرم افزارهای مالی، شرکت پیوست است که توانسته نرم افزاری با همین نام را در زمینه حسابداری ارائه دهد. از مزایای این نرم افزار می‌توان به نصب و استقرار بسیار آسان، قابلیت شخصی‌سازی برای پاسخگویی به نیازهای مختلف و بستر کامل برای یکپارچه‌سازی با سیستم اتوماسیون بازاریابی اشاره کرد. معایب نرم افزار پیوست نیز اندک نبوده و از جمله آن‌ها می‌توان به عدم داشتن نسخه فروشگاهی، کند بودن به علت پیچیدگی و همچنین پیچیدگی نسبتاً زیاد کار کردن با نرم افزار اشاره کرد.

بهترین نرم ‌افزارهای حسابداری برای آیفون و اندروید

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری چیست؟

یکی از مهم‌ترین موضوعات این است که در زمان استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاه چه مزایایی پیش روی شما قرار می‌گیرند و می‌توانند چه اقداماتی را اجرایی نمایند. درواقع زمانی که شما از انواع نرم افزار حسابداری نظیر رایما بهره می‌برید، می‌توانید دقت در محاسبات خود را افزایش دهید. این نرم افزارها در کاهش خطای انسانی اثرگذار هستند و می‌توانند این خطا را به صفر برسانند. زمانی که از نرم افزار حسابداری فروشگاه استفاده می‌کنید می‌توانید در ثبت و دسترسی داده‌ها سرعت بالایی داشته باشید؛ درواقع پردازش سریع‌تر داده‌ها با استفاده از این نرم افزارها صورت می‌گیرد.

کاهش هزینه‌های مختلف یکی دیگر از مزایای بهره‌مندی از نرم افزار حسابداری رایما بوده که شما می‌توانید از افراد کمتر و با تخصص بیشتر در واحد مالی خود بهره ببرید. گزارش‌گیری و تحلیل‌های مناسب، کاهش مالیات و… از دیگر مزایای بهره‌مندی از نرم افزار حسابداری فروشگاه رایما است.

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری

سخن پایانی

وجود نرم افزار حسابداری فروشگاه برای اندروید و آیفون یکی از الزامات در هر مجموعه و شرکت است که می‌تواند قابلیت‌های بسیار را نیز ارائه دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار تخصصی حسابداری می‌توان به قابلیت به‌روزرسانی، قابلیت گسترش نرم افزار، پوشش کل فعالیت‌های مورد نیاز، امنیت بالا و… اشاره کرد. یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری که توانسته هم برای آیفون و هم برای اندروید مناسب باشد و نسخه تحت وب نیز ارائه دهد، نرم افزار رایما است. این نرم افزار که قابلیت‌های بسیاری داشته به سادگی نصب می‌شود و می‌تواند در مدیریت مالی و کاهش هزینه‌ها بسیار کمک‌کننده باشد.


این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و بازیاتو مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت معرفی شده ندارد.