وارزون موبایل فیلترشکن می‌خواهد یا نه؟ این یکی از سوالاتی است که اکثر گیمرهایی که وارزون را بازی می‌کنند در ذهن دارند. سوال دیگر این است که چگونه می‌توان بدون فیلترشکن وارزون موبایل بازی کرد؟ این بازی جذاب و پرطرفدار که به تازگی در بهار ۲۰۲۴ عرضه شده در همین مدت زمان کم طرفداران زیادی پیدا کرده‌ است. این به‌خاطر گرافیک بالا، صداگذاری بی‌نقص و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این بازی است که گیمرهای زیادی از سراسر دنیا به آن علاقه‌مند شده‌اند. خبر خوش این است که وارزون موبایل به فیلترشکن نیاز ندارد و شما می‎توانید بدون فیلترشکن‌ هم بازی کنید. اما برای بازی روان‌تر، مصرف اینترنت کمتر و سرعت بخشیدن به بازی خود بهتر است از فیلترشکن بهره ببرید. این بازی می‌تواند به‌صورت تک نفره یا گروهی (مولتی پلیر) اجرا شود. در این مقاله قصد داریم شما را با وارزون موبایل بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

وارزون موبایل مولتی پلیر

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل این است که امکان بازی چند نفره یا همان مولتی پلیر با دوستان را به گیمرها ارائه می‎دهد. با وجود این‌که تمرکز اصلی بازی روی حالت بتل رویال است اما وارزون موبایل مولتی پلیر نیز طرفداران زیادی دارد. این حالت بازی به گیمرها اجازه می‌دهد تا اکشن کلاسیک این بازی جذاب را در چندین نقشه و حالت مختلف چند نفره، تجربه کنند. شما و دوستانتان می‌توانید وارد Verdansk شوید و تا حد مرگ با تیم‌های دیگر مبارزه کنید یا این‌که حالت‌های چند نفره دیگر بازی مانند Team Deathmatch، Kill Confirmed و موارد دیگر را امتحان کنید.

اگر دوستانی ندارید که با آن‌ها بازی کنید اما دوست دارید وارزون موبایل مولتی پلیر بازی کنید، نگران نباشید. شما می‌توانید در داخل بازی تیم تشکیل دهید یا به‌صورت تک نفره در مقابل گروه‌های رقیب بازی کنید. شما و دوستانتان می‌توانید با هم Battle Pass خود را بالا ببرید، سطح شخصیت خود را بالا ببرید. مانند بازی Modern Warfare III ، در این بازی هم گزینه‌های زیادی برای بازی با دوستان وجود دارد که تجربه‌ای سرگرم‌کننده از Call of Duty را ایجاد می‌کند. هنگام بازی کردن جدیدترین عناوین Call of Duty، سبک‌های مختلف بازی می‌توانند با هم ترکیب شوند.

چه سیستم عامل iOS داشته باشید چه Android، این بازی کراس پلتفرم است و مهم نیست که دستگاه تلفن همراه شما چه چیزی باشد. تمام جنبه‌های بازی وارزون موبایل مولتی پلیر روی همه پلتفرم‌های آیفون و سامسونگ و… یکسان است. برای این‌که به‌بازی خود سرعت ببخشید می‌توانید برای بازی وارزون موبایل از فیلترشکن استفاده کنید تا کیفیت بازی مولتی پلیر شما افزایش یابد و سرعت لود شدن مراحل بازی نیز بیشتر شود.

dns برای کالاف موبایل

یکی از راه‌هایی که می‌تواند به شما کمک کند تا برای بازی وارزون موبایل فیلترشکن لازم نداشته‌باشید، استفاده از DNS است. استفاده از DNS برای کالاف موبایل، به گیمرها کمک می‌کند تا بتوانند سریع‌تر به سرورها متصل شوند و بازی روان‌تر و راحت‌تری داشته‌باشند. این امر همچنین احتمال هنگ کردن بازی و قطعی اینترنت در حین بازی کردن را  تا حد زیادی کاهش می‎‌دهد. با استفاده از  DNS شما می‌توانید تحریم‌ها را دور بزنید و بدون نیاز به استفاده از فیلترشکن، از وارزون موبایل مولتی پلیر یا بتل رویال لذت ببرید. اما چگونه باید DNS را برای کالاف وارزون موبایل تغییر داد؟

اگر سیستم عامل شما اندروید است:

  • ابتدا به «تنظیمات» دستگاه خود بروید.
  • گزینه«اتصالات بی‌سیم» یا «Wi-Fi و اینترنت» را انتخاب کنید.
  • شبکه Wi-Fi که به آن متصل هستید را انتخاب کنید.
  • «تنظیمات شبکه» را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.
  • «تغییر تنظیمات» را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.
  • از بخش «تنظیمات IP»، تنظیمات «دستی» را انتخاب کنید.
  • آدرس DNS جدید را وارد کنید. ( برای بازی کالاف وارزون موبایل شما می‌توانید از سرویس‌های DNS عمومی 8.8.8.8, 8.8.4.4, 1.1.1.1 و 1.0.0.1 استفاده کنید.)
  • تنظیمات اعمال شده را ذخیره کنید.
  • اتصال به بازی وارزون موبایل را بررسی کنید.

اگر سیستم عامل شما ios است:

  • وارد بخش «تنظیمات» شوید
  • گزینه «Wi-Fi» یا شبکه را انتخاب کنید.
  • شبکه Wi-Fi که به آن متصل هستید را انتخاب کنید.
  • آیکون «i» در کنار نام شبکه Wi-Fi خود را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
  • از اینجا به بعد مراحل را مانند توضیحات بالا تکرار کنید: تنظیمات دستی DNS را انتخاب و آدرس جدید را وارد نموده و تنظیمات را ذخیره کنید. سپس اتصال خود را بررسی کنید

کالاف موبایل اکانت

برای پشتیبانی از Crossplay و Cross-Progression، همه گیمرها باید یک اکانت کالاف وارزون موبایل داشته باشند و  هنگام بازی آنلاین به آن وارد شوند. اکانت‌های کالاف موبایل به‌شما این امکان را می دهند که به‌صورت آنلاین با دوستان و سایر بازیکنان در تمام پلتفرم‌ها بازی کنید. از آن‌جایی که پیشرفت بازی وارزون شما در حساب کالاف موبایل شما ذخیره می‌شود، می‌توانید در صورت تمایل روی پلتفرم دیگری که به‌حساب خود پیوند داده‌اید، بازی آنلاین خود را ادامه دهید.

وارزون موبایل فیلترشکن می‌خواهد یا نه؟
وارزون موبایل فیلترشکن می‌خواهد یا نه؟

قبل از این‌که بتوانید برای اولین بار بازی کنید، از شما درخواست می‌شود یک اکانت کالاف وارزون موبایل بسازید یا وارد حساب خود شوید. لطفاً توجه داشته باشید که اگر بخواهید حساب PlayStation، Xbox، Battle.net یا Steam خود را به یک اکانت کالاف موبایل دیگر پیوند دهید پیشرفتی که در اکانت قبلی خود ذخیره کرده‌اید حذف خواهد شد.

چگونه اکانت کالاف وارزون موبایل بسازیم؟

شما برای ساخت یک اکانت کالاف وارزون موبایل نیاز به وارد کردن یک نام کاربری، یک آدرس ایمیل معتبر و یک رمز عبور دارید. همچنین باید منطقه خود را تنظیم کنید و تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید ایمیل‌های بازاریابی را قبل از تایید حساب خود دریافت کنید یا خیر. پس از پذیرش شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی اکانت خود، ثبت نام شما کامل می‌شود و اطلاعات اولیه اکانت به‌شما نمایش داده می‌شود.

هنگام ایجاد اکانت کالاف وارزون، حتما از یک آدرس ایمیل معتبر استفاده کنید که می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل به پیوند اکانت‌ها، تغییر نام کاربری یا ایمیل و احراز هویت دو مرحله‌ای، ایمیلی برای شما ارسال می‌شود. برای سرعت و راحتی انجام شدن روند ساخت اکانت وارزون موبایل، از فیلترشکن یا DNS استفاده کنید.

وارزون موبایل آفلاین

شاید برای شما هم سوال شده باشد که آیا وارزون موبایل را می‌توان به‌صورت آفلاین بازی کرد؟ در واقع، شما فقط در صورتی می‌توانید در وارزون موبایل را به‌صورت آفلاین بازی کنید که از طریق لانچر Battle.net روی رایانه شخصی خود در حال بازی کردن باشید. در حال حاضر هیچ راهی برای وارزون آفلاین در موبایل، کنسول‌های ایکس باکس یا پلی استیشن وجود ندارد. البته با توجه به پیشرفت تکنولوژی ممکن است به زودی در بروزرسانی‌های بعدی امکان استفاده از وارزون موبایل به‌صورت آفلاین هم در این برنامه گنجانده شود.