این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و بازیاتو مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت معرفی شده ندارد.


صنعت گیم به صورت پیوسته در حال پیشرفت است و به عنوان پرطرفدارترین صنعت سرگرمی در سراسر دنیا محسوب می‌شود. بازی‌های موبایل در چند سال اخیر، توانستند جایگاه خود در دل گیمرها محکم‌تر کنند و شرکت‌های سازنده با عرضه بازی‌های باکیفیت و جذاب، انقلابی جدید در صنعت گیم رخ دادند.

در این مقاله قصد داریم، ۷ بازی جذاب دو نفره برای گوشی به شما معرفی کنیم که در دستگاه‌های اندروید و iOS می‌توانید به بازی با دوستان خود بپردازید و برای ساعت‌های طولانی سرگرم شوید. بازی‌های معرفی شده در این لیست، دارای تعداد دانلود بالا و گیم پلی متفاوت هستند و در لیست بهترین بازی‌های مولتی موبایل قرار گرفته‌اند.

بازی Dead By Daylight

این بازی ابتدا برای کنسول و کامپیوتر عرضه شد که توانست موفقیت قابل توجهی بدست آورد. اکنون پس از گذشت چند سال و موفقیت‌های پی در پی، شرکت سازنده تصمیم گرفت که بازی دد بای دی لایت را برای گوشی‌های موبایل در دسترس قرار دهد. داستان بازی به این صورت است که شما می‌توانید در یکی از دسته‌های قاتل یا افراد معمولی قرار بگیرید. دسته اول،‌ تمام افرادی که سر راهش قرار بگیرند را سلاخی می‌کند و به قتل می‌رساند و دسته دوم،‌ افراد معمولی هستند که سعی دارند از دست قاتل سریالی فرار کنند. سبک بازی به صورت چند نفره است که حداکثر ۴ نفر می‌توانند به اجرای بازی بپردازند تا از دست قاتل فرار کنند یا آن را بکشند.

بازی Call Of Duty Mobile

به سراغ یکی از بهترین و پردانلودترین بازی‌های موبایل می‌رویم که از زمان عرضه تاکنون، در لیست بهترین بازی‌های موبایل قرار دارد. بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از بازی‌های آنلاین بتل رویال محسوب می‌شود که امکان اجرا آن به صورت بتل رویال ۱۰۰ نفره، مولتی ۱۰ نفره و مولتی ۲ نفره وجود دارد.

بازی Call Of Duty Mobile

بازی از لحاظ گرافیکی، عملکرد فوق العاده‌ای دارد و گیم پلی آن، شما را شگفت‌زده می‌کند. در بخش بتل رویال، ۱۰۰ نفره به صورت آنلاین وارد یک نقشه می‌شوند و نفر یا تیم آخری که زنده بماند، برنده بازی است. از طرفی در بخش مولتی، سناریو بازی به همین صورت است؛ اما تعداد نفراتی که در بازی حضور دارند، کمتر است. اگر به دنبال تجربه‌ای هیجان انگیز از بازی‌های موبایل هستید و می‌خواهید ساعت‌ها با دوستان خود سرگرم شوید، بازی کالاف دیوتی موبایل، یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان بازی‌های موبایل است. همچنین، آشنایی با تکنیک‌های حرفه‌ای برای انتخاب گوشی مناسب می‌تواند تجربه بازی شما را بهبود بخشد و عملکرد بهتری در بازی داشته باشید.

بازی Among US

بازی Among Us، یادآور دوران کرونا است. این بازی در زمان ویروس کرونا عرضه شد و در آن زمان توانست به موفقیت بزرگی برسد و یکی از بهترین بازی‌های آن سال در کنسول، کامپیوتر و موبایل معرفی شد. بازی Among Us، در جایگاه یک بازی دو نفره موبایل، دارای گرافیک ساده و سبک گیم پلی جذابی است که برای ساعت‌ها با دوستان خود سرگرم خواهید شد.

در این بازی دو دسته پلیر وجود دارند که دسته اول با قصد تخریب سفینه، وارد می‌شوند و با کاشت بمب و تغییرات در سیستم سفینه، می‌خواهند آن را نابود کنند. از طرفی دسته دوم، باید از سفینه و کارکان آن محافظت کنند و در صورت شناسایی بمب و خرابی در سیستم، باید به تعمیر آن بپردازند.

بازی Ball Pool 8

بازی بیلیارد در واقعیت و موبایل، هیچ وقت قدیمی نمی‌شود و همیشه طرفدارهای خاص خود را دارد. استودیو MiniClip در یک اقدامی جذاب، بازی Ball Pool 8 را عرضه کرد که به صورت رایگان در دسترس کاربرها قرار دارد و تا اکنون توانسته ۵۰۰ میلیون نفر را به سمت خود جذب کند. این بازی تجربه‌ای مشابه با واقعیت از بازی بیلیارد را در اختیار شما قرار می‌دهد که به صورت آنلاین و دو نفره می‌توانید به رقابت با رقیب‌های واقعی بپردازید.

بازی دارای رویدادهای مختلف است که با استفاده از آن می‌توان مقدار زیادی پول بدست آورد و سطح خود را ارتقا داد. با بالا رفتن سطح بازی،‌ رقیب‌های شما حرفه‌ای‌تر می‌شوند و نیازمند چوب بیلیاردهای باکیفیت‌تری هستید که در بخش فروشگاه باید اقدام به خرید آن‌ها کنید.

بازی Worms 3

بازی جنگ کرم‌ها، یکی از نوستالژی‌ترین بازی‌های دوران کودکی ما است که در پلتفرم‌های کامپیوتر و کنسول، طرفدارهای زیادی بدست آورد. در این بازی شما نقش فرمانده کرم‌ها را بر عهده دارید که باید با استفاده از سلاح‌های مختلف و استراتژی درست، ارتش مقابل را نابود کنید. در این بازی، حالت‌های مختلفی طراحی شده است که هر کدام دارای قابلیت‌های مختلف هستند و با پیشرفت در بازی، مراحل سخت‌تر می‌شوند.

بازی Worms 3

بازی Quiz Of Kings

آماده‌اید که اطلاعات عمومی خود را به چالش بکشید؟ بازی Quiz Of Kings، یکی از بازی‌های دو نفره آنلاین است که در کنار سرگرم بودن، اطلاعات عمومی شما را افزایش می‌دهد. همچنین در این بازی، می‌توانید با دوستان خود هم تیمی شده و به رقابت با سایر تیم‌ها بپردازید. از طرفی این بازی کاملا رایگان عرضه شده است و نیازی به سخت‌افزار قدرتمند ندارد.

بازی Special Forces Group 2

اگر از طرفدارهای کانتر باشید، بدون شک بازی Special Forces Group 2 می‌توانید جایگزین مناسبی باشد. استودیو سازنده ForgeGames، تمام سعی خود را بر آن داشته که این بازی را مشابه با کانتر بسازد و بسیاری از المان‌های بازی مشابه با کانتر هستند. گیم پلی جذاب، سلاح‌های مختلف، فیزیک حرفه‌ای و Fps بالا، از مشخصات این بازی شوتر هستند که می‌توانید به صورت ۲ یا ۴ نفره به بازی بپردازید.

بازی Special Forces Group 2

جمع‌بندی

در این مطلب، ۷ بازی دو نفره موبایل را به شما معرفی کردیم که در دستگاه‌های اندروید و iOS قابل اجرا هستند. این بازی‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند و با مطالعه کامل توضیحات هر بازی، می‌توانید متناسب با سلیقه خود، اقدام به دانلود آن کنید.


این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و بازیاتو مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت معرفی شده ندارد.