فورتنایت یکی از بازی های بتل رویال محبوب با مکانیک های خاص خود میباشد،این مکانیک ها مثل ساخت ساز و یا قابلیت های جابجایی سریع باعث شده تا این بازی به یک محیط رقابتی شدید تبدیل شود،داخل فورتنایت عکس العمل سریع و مهارت بالا حرف اول را میزند.

دستیابی به این مهارت ها فقط با تکرار و تمرین در همه زمینه ها ممکن است،برخی فقط برای هدف گیری خود تمرین میکنند ولی این بازی نیازمند عوامل مختلفی است تا شمارا به نتیجه مطلوب برساند،در طی این مقاله قصد داریم بهترین مپ های فورتنایت برای افزایش مهارت های مختلف معرفی کنیم،در نظر هم باید داشته باشیم که فورتنایت یک بازی free to play میباشد و شرایط برای همه یکسان میباشد،و شما با محصولات فورتنایت نمیتوانید مهارت خود را افزایش دهید و نیازمند تمرین مستمر هستید.

مپ های تمرینی ویرایش و ساخت فورتنایت

در این قسمت ۳ مپ عالی و پرطرفدار فورتنایت برای تمرین ساخت بهتر و کالیبر کردن دسته خود همچنین بالابردن سرعت ادیت معرفی میکنیم،پیشنهاد میکنیم هر ۳ مپ امتحان کنید تا در نهایت بتونیم در شرایط مختلف بهترین عملکرد داشته باشید.مپ های تمرینی ویرایش و ساخت.

1.مپ تمرین ادیت Edit wars 0.2

کد مپ:

  • 7815-3063-6749

اگر به دنبال تقویت مهارت ساخت ساز و ادیت خود در داخل فورتنایت هستید،همچنین از مپ های سنتی ادیت خالی خسته شده ایید،این مپ برای شما جذاب خواهد بود.
در این مپ با ساخت و ادیت باید از دیگران پیشی بگیرید تا زنده بمانید،خبری از رمپ های ساده برای ادیت نیست و شما در جنگ ساخت و ادیت فورتنایت هستید!
شاید ساده به نظر برسد اما رفته رفته متوجه خواهید شد که افراد دیگر هم بسیار حرفه ایی هستند و شکست دادن انها در ادیت و ساخت به همین راحتی نخواهد بود.

2.مپ تمرین ساخت mechanic training

کد مپ:

  • 8135-1582-8472

مکانیک ترینینگ یک مپ فوق العاده فورتنایت کریتیو است که برای تمرین ادیت و ساخت دوره های بسیار زیادی دارد که با تجربه آنها شما به بازیکن بهتری تبدیل خواهید شد،به خصوص اگر در موقعیت های نهایی بازی نیز به مشکل میخورید،این مپ میتواند برای شما ان را شبیه سازی کند و با ۳ ربات بجنگید تا استراتژی و مهارت خود در دوام اوری تقویت کنید.

3.مپ تمرین ساخت و ادیت D3V Build+Edit practice

کد مپ:

  • 8648-5313-0481

اگر فقط به دنبال ساخت ساز هستید و میخواهید استراتژی های جدید تست کنید،این مپ کریتیو بهترین گزینه شما خواهد بود چرا که این مپ طراحی شده است تا به حافظه عضلانی شما کمک کند تا بتوانید سرعت ادیت و ساخت خود افزایش دهید.
همچنین میتوانید سرعت ساخت در این مپ کاهش بدید تا به ارامی به ساختار های جدید مسلط شوید و تمرین کنید.

مپ‌های تمرینی هدف‌گیری فورتنایت

یکی از دیگر قسمت هایی که باید تمرین دهید،تمرین هدف گیری و یا ایم (aim) با انواع اسلحه های رایفل،شاتگان،اسنایپر و… میباشد،هدف گیری خوب  در شرایط نبرد های تن به تن نزدیک و یا دور در برنده شدن شما بسیار موثر خواهد بود همانند ساخت و ساز قوی و اصولی.

1.مپ هدف گیری Skaavok Aim Trainer

کد مپ:

  • 8022-6842-4965

Skaavok Aim Trainer یکی از بهترین نقشه های آموزش ایم  و هدف گیری فورتنایت در کریتیو است است و برای بازیکنان به طوری طراحی شده است تا با تمرین در برابر دوستان و سایر بازیکنان، هدف گیری دور و نزدیک خود را بهبود بخشند. این مپ که توسط Donwozi ایجاد شده است دارای تمامی اسلحه های سیزن های فعلی و قبلی است همچنین طیف وسیعی از دسته‌های تمرینی برای سلاح‌های مختلف وجود دارد که در آن می‌توانید پیش از شلیک، چرخش هدف، ردیابی، پرش‌ها و تکنیک‌های رزمی مشابه را تمرین کنید.

2.مپ هدف گیری Raiders Aim Training

کد مپ:

  • 5065-0762-7790

Raiders Aim Training یکی دیگر از نقشه های درخشان و محبوب برای تمرین مهارت های هدف گیری است. این نقشه خلاق دارای چندین دوره هدف گیری از جمله حالت های آموزش هدف نزدیک و دوربرد است. به همین ترتیب، بیش از 20 سناریو آموزش هدف پیشرفته وجود دارد که می توانید تکنیک های مختلف را تمرین کنید. این سناریوها عبارتند از: دوئل‌های هدف، ردیابی سطح بالا، کلیک نقطه‌ای AR و موارد دیگر.

3. مپ هدف گیری A.I Practice Map

کد مپ:

  • 2534-9150-4313

برای بازیکنانی که به دنبال تمرین هدف خود در فورتنایت در برابر ربات‌ها هستند، مپ تمرین A.I را که همراه با لوت سیزن جدید است و دارای حالت‌ها، ساختن و ویرایش قابل تنظیم است،.این نقشه آموزشی تک نفره که توسط Teadoh ساخته شده است، شامل سلاح های سیزن جدید و سیزن های قبلی فورتنایت است. همچنین می‌توانید حالت‌های مختلفی مانند ساخت صفر، تمرین با تفنگ ساچمه‌ای، باکس‌فایت، کنترل قطعه، دوئل‌های هدف و موارد دیگر را انتخاب کنید.

مپ‌های تمرینی چالش و نبرد

در نهایت پس از تمرین ساخت و هدف گیری نوبت به آن رسیده تا مهارت های خود را در نبرد با دیگر بازیکنان تست کنید،مزیت مپ های نبرد سرعت بالای هر مچ میباشد چون شما نیازی به لوت کردن و جمع آوری متریال ندارید و مستقیما در میدان نبرد قرار میگیرید.

مپ های نبرد معولا به دو دسته زون وار و باکس فایت تقسیم میشود،در اینجا 2 مپ زون وار و 1 مپ باکس فایت معرفی کرده اییم.

زون وار Go Goated

کد مپ:

  • 3305-1551-7747

در زون وار Go Goated فورتنایت،،به 4 تیم تقسیم میشوید که در یک میدان جنگ بزرگ باید با همکاری تیمی قادر به شکست باقی تیم ها باشید،استراتژی و مدریت درست منابع در این مپ بسیار اهمیت دارد.

زون وار Tilted

کد مپ:

  •  3729-0643-9775

تیلتد برای همه بازیکنان فورتنایت یک مکان افسانه ایی و با اصالت است که در چپتر 1 فورتنایت وجود داشت،این زون وار با ایده برداری از همان طراحی ساخته شده و شما دقیقا در نقشه تیلتد باید اقدام به جنگیدن با 15 بازیکن دیگر کنید.

باکس فایت BIG BOX PVP

کد مپ:

  • 5311-5797-7900

این باکس فایت از 16 تیم تک نفره در یک جعبه بسیار بزرگ تشکیل شده است،اسلحه های ارائه داده شده این باکس فایت برای چپتر 1 میباشد ولی هیجان بالای این باکس فایت قطعا برای شما لذت بخش خواهد بود و البته که دوام آوردن در این مپ کار هرکسی نیست!

آقاگیم،یکی از بهترین فروشگاه های محصولات فورتنایت

در نهایت در کنار تمرین برای مهارت های بازی خود،قطعا به برخی از محصولات فورتنایت نیاز پیدا خواهید کرد،به طور مثال برای تهیه کروپک فورتنایت تنها روش ممکن در داخل کشور ما خرید از فروشگاه های معتبر و دارای مجوز است،برای این امر فروشگاه آقاگیم یکی از فروشگاه های تخخصی محصولات فورتنایت در ایران میباشد به شما پیشنهاد میکنیم.