این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و بازیاتو مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت معرفی شده ندارد.


بازی پابجی، یکی از محبوب‌‌ترین بازی‌های آنلاین است که بسیاری از افراد در ایران و خارج از کشور در آن عضو هستند. مانند تمام بازی‌های آنلاین دیگر، این بازی نیز یک ارز مخصوص برای پرداخت درون برنامه دارد که با نام یو سی (UC) معرفی می‌شود. یوسی پابجی، در درون بازی از اهمیت و قابلیت‌های مهمی برخوردار است و بازیکنانی که در پابجی بازی می‌کنند، حتما با این قابلیت‌ها آشنایی دارند.

ما در این مطلب، قصد داریم تا بیش از پیش شما را با این ارز درون برنامه آشنا کنیم تا بتوانید با اطلاعات بهتری از آن استفاده کنید. پیش از هرچیز، در رابطه با معنا و مفهوم یوسی صحبت خواهیم کرد و کاربردهای مهم آن را به شما می‌گوییم. در ادامه نیز، روش‌های بدست آوردن این ارز را بررسی کرده و بهترین و معتبرترین روش بدست آوردن آن برای کاربران ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

یوسی پابجی و روش‌های تهیه آن

بازی پایجی، یک بازی آنلاین به همراه گروهی از بازیکنان است که در یک محیط به نبرد با یکدیگر می‌پردازند. در این نبرد، شما به انواع مختلف سلاح‌ها و وسایل نقلیه دسترسی خواهید داشت که به صورت رایگان در اختیار همه بازیکنان قرار می‌گیرند؛ اما برخی از آیتم‌ها هستند که با پرداخت هزینه قابل استفاده خواهند بود. برای خرید این آیتم‌ها، شما باید از ارز درون بازی یعنی یوسی UC پابجی استفاده کنید.

یوسی، ارز درون بازی است که با روش‌های مختلف می‌توانید این ارز را تهیه کنید. برای این کار، روش‌های رایگان و غیررایگان متعددی وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، از این روش‌ها استفاده کنید. به صورت کلی، دو روش برای بدست آوردن این ارز وجود دارد:

  1. انجام ماموریت‌های درون بازی و کسب رایگان یوسی
  2. خرید یوسی

مطلب پیشنهادی: نکات طلایی در تنظیمات پابجی موبایل

روش‌های رایگان کسب یوسی

شما می‌توانید با استفاه از روش‌های رایگان که در بازی به شما نمایش داده می‌شوند، مقدار مشخصی یوسی بدست آورید. این ماموریت‌ها با توجه به سطح شما در بازی متفاوت هستند. همچنین شما می‌توانید با شرکت در تورنومنت‌های مختلف که در بازی ارائه می‌شوند و پیروز شدن در آن‌ها، یوسی کسب کنید. روش‌های رایگان دیگر برای بدست آوردن یوسی رایگان در بازی، دنبال کردن حساب‌های کاربری بازی در شبکه‌های اجتماعی مختلف است. با انجام این ماموریت‌ها، شما می‌توانید به راحتی مقدار مشخصی یوسی کسب کنید تا در طول بازی، سطح خود را بالا ببرید.

خرید یوسی بازی پابجی

یکی دیگر از روش‌هایی که در بازی پابجی برای تهیه یوسی انجام می‌شود، خرید یوسی پابجی است. اگر مقدار یوسی که با روش‌های رایگان کسب می‌شوند برای شما کافی نیستند، شما می‌توانید به راحتی مقدار دلخواه از یوسی را از فروشگاه درون بازی خریداری کنید. همچنین،‌با استفاده از گیفت کارت‌های بازی پابجی نیز می‌توانید این یوسی را خریداری کنید. از طرف دیگر، با توجه به این که این بازی در پلی استور گوگل و اپ استور قابل دریافت هستند، شما می‌توانید با خرید گیفت کارت این دو فروشگاه و ردیم کردن آن در حساب کاربری خود، مقدار یوسی دلخواه خود را بخرید.

شما می‌توانید با استفاده از روش‌های بالا، به راحتی یوسی بدست آورید. از طرف دیگر، دوستان شما در بازی نیز می‌توانند با اهدای مقداری یوسی به شما کمک کنند تا بتوانید سطح خود را ارتقا داده و از آیتم‌های بهتری استفاده کنید؛ زیرا این بازی، یک بازی تیمی است که شما با گروهی از دوستان خود به رقابت با سایرین می‌پردازید و چه بهتر که همه شما در سطح بالایی باشید تا شانس پیروزی شما نیز بالا باشد.

کاربردهای یوسی در بازی پابجی

حال که با یوسی و روش بدست آوردن آن آشنا شدیم، بهتر به بررسی کاربردهای مهم آن در بازی پابجی بپردازیم. با خرید یوسی پایجی، شما می‌توانید به بخش بزرگی از آیتم‌ها و قابلیت‌ها درون بازی دست پیدا کنید که بدون یوسی امکان استفاده از آن‌ها را نداشته‌اید؛ در نتیجه بازی برای شما جذاب‌تر از قبل خواهد شد.

با استفاده از یوسی پابجی، شما این امکان را دارید تا به انواع سلاح‌های قدرتمند درون بازی دست پیدا کنید. از طرف دیگر، از یوسی برای بالا بردن سطح کاراکتر نیز استفاده می‌شود و با این کار، سطح شما در بازی نیز افزایش پیدا می‌کند. با ارتقای سطح، پشت سر گذاشتن چالش‌های بازی بسیار آسان‌تر خواهد شد. همچنین، وقتی شما بتوانید چالش‌های بیشتری را به سرانجام برسانید، یوسی دریافت می‌کنید. این کار درواقع نوعی سرمایه گذاری برای کسب یوسی بیشتر در بازی است.

رویال پس، یکی از بخش‌های بازی پابجی است. برای حضور در این بخش از بازی، شما باید یوسی پرداخت کنید. پس از پرداخت مقدار مشخص یوسی و شرکت در رویال پس، باید برخی از چالش‌های درون بازی را پشت سر بگذارید. با این کار، مقداری یوسی به عنوان جایزه دریافت می‌کنید و با انجام هرچه بیشتر چالش و مسابقات دیگر، یوسی بیشتری دریافت خواهید کرد.

از دیگر کاربردهای یوسی در بازی پابجی خرید اسکین برای سلاح‌ها، وسایل نقلیه و کاراکتر بازی است. شما می‌توانید اسکین‌های مختلف را خریداری کرده و شکل جذابی به بازی خود بدهید. با استفاده از این آیتم‌های منحصر به فرد درون بازی، به رقابت با سایر بازیکنان پرداخته و با شکست دادن آن‌ها در بازی، امتیازات بیشتری کسب می‌کنید.

مطلب پیشنهادی: کاربرد های یوسی در بازی پابجی موبایل

نحوه خرید یوسی پابجی در ایران

برای این که بتوانید یوسی رایگان بدست آورید، باید ابتدا مقداری یوسی خرج کنید تا در چالش‌ها و رقابت‌ها شرکت داده شوید. با توجه به این موضوع، کاربران ایرانی برای خرید یوسی با مشکلات متعددی مواجه خواهند شد؛ زیرا تحریم‌های بانکی علیه ایران باعث شده تا بسیاری از پرداخت‌های بین المللی انجام نشوند. کاربران ایرانی، حتی با خرید گیفت کارت نیز امکان پرداخت درون برنامه پابجی را ندارند؛ زیرا خرید گیفت کارت نیز نیاز به پرداخت بین المللی دارد.

برای این که کاربران در داخل کشور بتوانند به یوسی پابجی و بسیاری دیگر از موارد از این قبیل دست پیدا کنند، راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش‌ها، خرید از وبسایت‌های معتبر داخلی است. این وبسایت‌ها، با ارائه مقدارهای مختلفی از یوسی به کاربران این امکان را می‌دهند تا با خرید آن‌ها و انتقال به حساب کاربری خود در بازی، از آن استفاده کنند.

قیمت خرید یوسی در وبسایت‌های داخلی با توجه به دلار و قیمت اصلی آن در بازی تعیین می‌شود؛ اما ممکن است این قیمت با توجه به موارد مختلف مانند هزینه ارائه خدمات و کارمزدهای مختلف، کمی بالاتر باشد. برای این که از قیمت‌های یوسی اطلاعات بیشتری بدست آورید، بهتر است وبسایت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و خدمات آن‌ها برای پشتیبانی از مشتریان را در نظر بگیرید.

نحوه خرید یوسی پابجی در ایران

جیب استور؛ بزرگترین مرجع خرید یوسی پابجی در ایران

یوسی، یکی از ارزهای درون بازی پابجی است که کاربردهای بسیار مهمی از جمله خرید آیتم‌های مختلف، تقویت کاراکتر و شرکت در رقابت‌های رویال پس دارد. برای بدست آوردن این ارز، شما می‌توانید آن را به صورت رایگان تهیه کرده و یا با روش‌های معتبر خریداری کنید. با توجه به این که خرید این ارز از طریق درگاه خود برنامه برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست، وبسایت‌های داخلی برای این کار وجود دارند که به راحتی قابلیت خرید یوسی را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. یکی از وبسایت‌های معتبر در این زمینه که بسیاری از کاربران از آن استفاده می‌کنند، وبسایت جیب استور است. این وبسایت، یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین خرید اقلام بازی‌های مختلف از جمله یوسی پابجی و موارد دیگر است. همچنین، شما می‌توانید با خرید گیفت کارت‌های معتبر از این فروشگاه، پرداخت درون برنامه را خودتان انجام دهید. وبسایت جیب استور، با ارائه قیمت‌های مناسب و پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته، از نظر خدمات پس از فروش یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین به شمار می‌رود. شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه، از آیتم‌ها و قابلیت‌های آن دیدن کرده و با خرید یوسی یا دیگر آیتم‌های مورد نیاز، بهترین خرید خود را تجربه کنید.


این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و بازیاتو مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت معرفی شده ندارد.