بازی‌هایی که در دسته‌ی بازی‌های ریسینگ قرار می‌گیرند از قدیم طرفداران خود را داشته‌است. تجربه‌ی بی‌نظیر سرعت و رقابت چیزی نیست که بتوان بسادگی از آن گذشت. استودیو بازی‌سازی NaturalMotionGames مدعی است که با ارائه بازی CSR Racing 2 فصل جدیدی را در بازی‌های ریسینگ موبایل گشوده‌است. ویژگی‌های بصری طراحی شده برای این بازی چنان است که شما می‌توانید هیجان و لذت یک بازی ریسینگ کاملا واقعی را تنها با در دست گرفتن موبایل خود تجربه کنید. سفارشی کردن برترین اتومبیل‌های مسابقه‌ای دنیا هم‌چون LaFerrari، McLaren P1، Koenigsegg One و رقابت با برترین رانندگان در سراسر جهان از آپشن‌هایی است که سازندگان این بازی برای شما درنظر گرفته‌اند.

در بازی CSR Racing 2 شما می‌توانید با دوستان خودتون تیمی تشکیل دهید که برای حداکثر رساندن سرعت اتومبیل موقع رانندگی شما را همراهی کند. این تیم میتواند شما را برای شرکت در مسابقات جهانی اماده و تجهیز کند.  CSR2  ویژگی‌های جدید، هیجان‌انگیز و بسیار هنرمندانه‌ای را در اختیار شما قرار داده‌است. شما می‌توانید این بازی را همین الان به صورت رایگان دانلود کنید و تخته گاز بدون هیچ محدودیتی به پیش بروید.

بازی CSR Racing 2 تمام تصورات شما را از قابلیت‌های بازی‌های موبایلی و گرافیک آن‌ها کاملا متحول می‌کند. مدل‌سازی سه بعدی استفاده شده در این بازی، شما را قادر می‌سازد تا زیباترین و خاص‌ترین ماشین‌های سوپراسپرت را در یک دنیای مجازی تجربه کنید. براحتی می‌توانید وارد کابین هر اتومبیل مسابقه شوید و تمام جزیئات داخلی و آپشن‌های سفارشی را با دقت مشاهده کنید. تجربه‌ای که احتمالا در دنیای واقعی به این راحتی نخواهید داشت و البته بعید است که بازی دیگری پیدا کنید که لذت چنین تجربه‌ای را در اختیار شما قرار دهد.

با استفاده از منوی paint می‌توانید مشخصات اتومبیل مسابقه‌ی خود را همچون دنیای واقعی تعریف و سفارشی کنید. انتخاب یک مدل بالاتر از ماشین مسابقه‌ی جزو اولین ویژگی‌هایی است که در اختیار شما قرار داده می‌شود. شما می‌توانید تنظیمات مربوط به دنده، تنظیم فشار تایرهای ماشین، زمان سنج‌های نیتروژنی و موارد بسیار بیشتری را در اختیار داشته‌باشید. در مواقع حساس و بحرانی مسابقه شما این اختیار را دارید از قطعات و امکانات ماشین‌های اضافی خود استفاده کنید و اتومبیل محبوب خود را برای برتری در رقابت مجهز کنید.

شما می‌توانید با کلکسیونی از ماشین‌های فوق‌العاده و جذاب گاراژ رویایی و دلخواه خودتون را بسازید و با این گاراژ یک شوآف لذت‌بخش داشته‌باشید. بازی CSR Racing 2 به صورت رسمی جواز استفاده از محصولات پنجاه کارخانه تولید اتومبیل‌های درجه یک در سراسر جهان از جمله: فراری، مک لارن، بوگاتی، لامبورگینی، پگانی و … را داراست. حتی شنیدن این نام‌ها به تنهایی هیجان‌انگیز است.

رویداد‌هایی را که در شهر برگزار می‌شود، به دقت دنبال کنید. جای جای شهر ممکن است تجمعات مختلفی شکل بگیرد که با یکدیگر برای یک رقابت هیجان‌انگیز توافق می‌کنند. ممکن است در ابتدا شما یک بازیکن تک نفره باشید در حالی که بقیه تیم‌های خود را دارند اما شما با شرکت در رقابت‌ها و رویدادهای مختلف می‌توانید تیم برتر خود همراه با امکانات و قطعات ویژه را داشته‌باشید. پس همواره به رویداد‌هایی که به شما پیشنهاد می‌شود، دقت کنید. این رویدادها به صورت روزانه اضافه می‌شود.

بازی CSR2 از نظر دسته‌بندی بعنوان بازی‌های مسابقه‌ای و اتومبیل سواری شناخته می‌شود. برای آشنایی بیشتر با بازی‌های این سبک می‌توانید نگاهی بندازید به آسفالت ۹ و GRID; Auto Sport. مطمین باشید که این سبک از بازی‌ها شما را ناامید نخواهند کرد.